Сергій
ШКОЛА АНІМАЦІЇ
Програма курсу
ВСТУП ДО АНІМАЦІЇ
- Розкадрування
- Основна одиниця часу
- Основні поняття анімації
КЛАСИЧНА АНІМАЦІЯ
- Розробка персонажів
- Основні принципи анімації
- Рух і карикатура
- Закони руху
- Таймінг як вираження ваги й сили
- Розрахунок сил у цикловому русі
- Реакція й підготовка до неї ( “тейк”)
- Розрахунок руху при передачі масштабу
- Ефект тертя, опір повітря, вітер
- Повторні руху
- Типи ходи
- Вираження характеру
- Швидкі цикли
- Таймінг настрою
- Просторове розміщення малюнків при русі в перспективу
- Змащення ( спідлайни ) , акцентування руху
- Персонажна анімація
- Неперсонажна анімація
ВИРОБНИЦТВО АНІМАЦІЇ
- Інструменти для мальованої анімації
- Синхронізація звуку і зображення
- Маневрування камерою
- Сучасне технічне обладнання та програмне забезпечення для класичної анімації
- Теорія монтажу
- Теорія. Програмне забезпечення знімального процесу
